right-logo

جستجو

main-logo

  • تلگرام
  • اینستاگرام

گارانتی سمعک

pic12

گارانتی سمعک

سمعک ها دستگاه های پزشکی پیشرفته ای هستند که بایستی به دقت تجویز و تنظیم شوند بنابراین برای حداکثر بهره وری از سمعک و جلوگیری از هرگونه آسیب به سیستم شنوایی، روند تجویز و تنظیم سمعک بایستی توسط متخصص شنوایی با دانش و با مهارت صورت گیرد.

محصولات عرضه شده در سمعک پرشیاتون با گارانتی اصل شرکتی، بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه میشود. بنابراین می توانید بالاترین کیفیت و بهترین خدمات پس از فروش را با مناسب ترین قیمت دریافت کنید.

گارانتي بدون نگراني

گارانتی به معنای تضمین صحت و كيفيت سمعك ارائه شده می باشد. رفع ايرادات ناشي از هرگونه نقص در كيفيت هر يك از سمعك ها طي مدتي معين مطابق شرايط مندرج در كارت گارانتي مي باشد. شرايط گارانتي بر اساس مدل و نوع سمعك متفاوت است.

كارت گارانتي

مشخصات كامل سمعك از قبيل شماره سريال، نوع و مدل سمعك و دوره گارانتي در آن ذكر شده است و هنگام خريد سمعك به كاربر تحويل مي گردد.

دوره گارانتي

از زمان تحويل سمعك به كاربر (تاريخ شروع گارانتي بر روي كارت گارانتي) آغاز شده و بر اساس نوع سمعك تا مدت زمان معين ادامه مي يابد. اين دوره بر اساس نوع و مدل سمعك متفاوت و از 5-2سال مي باشد. اتمام دوره گارانتي از روي شماره سريال و يا تاريخ اعتبار روي كارت گارانتي آن مشخص مي گردد.

موارد ابطال گارانتی

• نداشتن کارت ضمانت و يا عدم تطبیق شماره سریال با شماره مندرج در كارت گارانتي
• بروز هر گونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب و استفاده غلط
• انجام هر گونه تعمیرات و دستکاری توسط افراد متفرقه

نکات مهم:

  •  در حفظ و نگهداری کارت گارانتي دقت فرمائید زیرا المثنی صادر نمی شود .
  •  ارائه این کارت جهت سرویس و گارانتی الزامی است .
  •  در زمان ارسال جنس حتماً اسم، آدرس و شماره تماس خود را به صورت خوانا و کامل درون بسته ارسالی بگذارید.
  •  مشكل سمعك را حتما ذکر فرموده و توضیح دهید.
  •  شماره بارنامه و یا شماره رهگیری بسته را حتماً تا زمان دریافت بسته نگهدارید تا در صورت لزوم بسته قابل پیگیری باشد.
  • در زمان ارسال سمعك از ضربه گیر و لوازم نگهدارنده استفاده کنید تا کالا در زمان حمل و نقل آسیب نبیند.
  •  تشخیص سالم و یا معیوب بودن دستگاه تنها بر عهده بخش فنی شرکت می باشد.

منوی موبایل سایت